Гарантія від банкруцтва туроператора або гарантія повернення грошей в разі невиконання туроператором своїх зобов'язань.
Ексклюзивний продукт мережі ТА «Поїхали з нами», більше жодна агенція чи страхова компанія Вам такого не запропонує. Чому? Тому що ризики і суми покриття дуже великі, адже турагенції лише надають консультаційні послуги по турах і при бронюванні всі кошти перераховують туроператору і вже він відповідає за виконання своїх обов’язків з організації відпочинку. Такий принцип роботи абсолютно всіх туристичних агенцій.
Послуга, яка дозволяє туристу за додаткову плату отримати 100% гарантію повернення грошей у разі банкрутства або невиконання туроператором своїх зобов'язань.
Скільки коштує гарантія повернення грошей:
- 1% від вартості туру, якщо до дати початку туру не більше 7 днів.
- 2% від вартості туру, якщо до дати початку туру від 8 до 14 днів.
- 3% від вартості туру, якщо до дати початку туру від 15 до 30 днів.
- 4% від вартості туру, якщо до дати початку туру від 31 до 60 днів.
- 5% від вартості туру, якщо до дати початку туру більше 60 днів.
Дану послугу оплачує турист за свій рахунок додатково до вартості туру по бажанню. Ми ж рекомендуємо її абсолютно всім туристам, оскільки за останні роки багато, як задавалось «надійних» операторів з досвідом роботи на ринку туристичних послуг більше 20 років, ставали банкрутами в найбільш неочікуваний момент. В результаті чого туристи залишались і без грошей і без відпочинку.
На які випадки поширюється гарантія повернення грошей:
- Туроператор призупинив свою діяльність або збанкрутував і туристи не змогли розпочати свій тур;
- Туристів не поселили в готель; (Примітка: переселення в інший готель не вважається гарантійним випадком)
- Туриста під час відпочинку виселяють з готелю;
- Туристу не надали зворотній переліт.
Яку суму компенсації отримає турист в вищеописаних випадках:
- 100% вартості туру, якщо турист ще не полетів.
- Менше 100%, якщо турист перебуває на відпочинку (тобто за мінусом вартості послуг, якими він встиг скористатися: квитки туди і ночі, які він встиг провести в готелі).
Примітка 1: компенсація може також здійснюватися шляхом надання туристу альтернативних туристичних послуг (за домовленістю і за згодою туриста).
Примітка 2: сума компенсації не може перевищувати повну вартість туру в гривнях, яка була вказана в договорі на туробслуговування. У разі девальвації гривні курсова різниця туристу не компенсується.
В які терміни туристу виплачується компенсація за гарантією повернення:
Протягом 30 календарних днів з моменту настання перерахованих вище гарантійних випадків.